Wat gebeurt er bij een stroompanne bij mij thuis?

Bij een stroomonderbreking blijft de transmitter werken op een noodbatterij.
De centrale wordt automatisch verwittigd indien er zich bij u een probleem voordoet en brengt u op de hoogte.

Wat gebeurt er indien de batterijen van de zender leeg zijn?

Elke zender wordt automatisch gecontroleerd bij een oproep naar de oproepcentrale. Zodra ze maar voor de helft meer opgeladen zijn, zorgen wij voor de vervanging, zonder bijkomende kosten. U doet er dus goed aan ons regelmatig op te roepen.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

U moet het apparaat terugsturen naar volgend adres: de Smet de Naeyerlaan 570 in 1020 Brussel
• Ofwel via Bpost met een Bpack Secur;
• Ofwel door het persoonlijk af te geven in onze kantoren op hetzelfde adres.

Wat als ik per ongeluk een oproep verstuur?

U mag het systeem uittesten zo vaak u maar wenst. Ook indien u ons per ongeluk oproept is dat niet erg: u kan ons dat gewoon zeggen. Dat geeft ons de gelegenheid om even een praatje te slaan en zo is iedereen meteen gerustgesteld.

Wat als ik mijn zender verlies?

Bel ons op het nummer 055/61.21.07 of via de rode knop van de transmitter. Wij zullen een afspraak maken en snel een nieuwe zender bezorgen. Vindt u de verloren zender niet terug binnen de twee maanden, dan factureren wij u de nieuwe zender. Anders kunt u hem kosteloos terugsturen.

Biedt u nog andere vormen van bijstand aan huis?

Ja, wij kunnen ook heel makkelijk draadloze systemen plaatsen, aangepast aan uw behoeften. Het kan gaan om rookmelders, aanwezigheidsdetectie, tele-monitoring enz. Aarzel niet om ons om meer informatie te vragen.

Bent u overal in België actief?

Tele-Hulp komt overal in Nederlands – en Franstalig- België te hulp.
De hoofdzetel bevindt zich in Brussel en de vzw wordt ook erkend door de Franse Gemeenschapscommissie (COCOF).

Wat is de reikwijdte van de zender?

Ongeveer 50 meters in normale omstandigheden.

Hoeveel contactpersonen moet ik hebben voor mijn lijst?

Minimum 2 personen